Jak objednat zboží z našeho e-shopu
Jestliže jste vybrali zboží, které vás zaujalo, přejděte do košíku a pomocí jednoduchého formulářového průvodce dokončete v pěti krocích objednávku. Součástí objednávky je souhlas s obchodními podmínkami, které uvádíme níže. Zboží vám bude doručeno způsobem, který jste vybrali při objednání.
Vybrané zboží můžete objednat i telefonicky na číslech uvedených v kontaktech, případně vytisknout objednávku a zaslat nám ji faxem. S jakýmikoli dotazy se na nás prosím neváhejte telefonicky nebo e-mailem obrátit, rádi Vám pomůžeme s výběrem a zodpovíme další otázky.
Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.
Příjemné nakupování vám přeje tým HALEN.
Obchodní podmínky a reklamační řád - Halen s.r.o.
Ceny
Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny s DPH.
Objednání
Zákazník musí během objednání všechna pole formuláře která jsou označena jako povinná, uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby. Potrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.
Platba
Nakupující má možnost volit mezi platbou převodem a platbou dobírkou.
Platba převodem je umožněna stálým zákazníkům, kteří mají s firmou Halen vyjednány podmínky platby převodem. Aktuální ceny dopravného jsou zobrazeny v objednávce po výběru druhu dopravy nakupujícím.
Vyřízení objednávky
Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíha komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Nakupující obdrží kopii e-mailu s objednávkou na e-mail, který uvedl při objednání. Kupující při standardním průběhu vyřízení není nucen reagovat na žádné emaily.
Expediční lhůta
V převážné většině případů je zboží odesláno během 4 pracovních dnů. V případě objednání problematického zboží může dojít k prodloužení lhůty. V případě, že zjistíme, že některá z objednaných položek není skladem bude zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty).
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.
Doručovací doba je specifikována v dodacích podmínkách společnosti zajišťující přepravu.
Cena dopravy a dobírky
Cena dopravy a poplatek za dobírku se řídí aktuálně platným ceníkem přepravní služby. Přepravu zboží zajišťuje pro firmu Halen Česká pošta - obchodní balík. Pouze v případech, kdy to vyžaduje charakter přepravovaného zboží (např. nadměrná velikost nebo dohoda se zákazníkem) je volena jiná forma přepravy. Cena přepravy se v těchto případech řídí ceníkem vybrané přepravní společnosti nebo dohodou se zákazníkem.
Forma zásilky
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 367/2000 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno, musí být vráceno včetně všech dokumentů. Toto neplatí pro zboží vyrobené na zakázku. Zboží lze vrátit osobně nebo poslat řádně zabaleno doporučeně.
Záruka a reklamace
Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě Halen.cz se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním.
Reklamace se oznamuje e-mailem, telefonicky, doporučeným dopisem. Detaily kontaktů jsou uvedeny na webových stránkách www.halen.cz
Ochrana osobních údajů
Veškeré Vaše osobní údaje pokládáme za důvěrné a zavazujeme se neposkytnout je žádné třetí osobě v souladu se zákonem 101/200 Sb. o ochraně informací.
Výmaz osobních údajů je možný na základě písemné žádosti u zákazníků, kteří provedli registraci a neprovedli objednávku. Výmaz je nutné autorizovat zasláním přihlašovacího jména a hesla.
Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 22.4.2009. Změny jsou vyhrazeny.
|